Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Shopper Marketing Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Κωνσταντίνος Μαχαίρας

Jury President Shopper Marketing Awards 2021
Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

aritzhs

Φάνης Αριτζής

Retail Marketing Manager, WIND Hellas
varvadoukas

Νίκος Βαρβαδούκας

Chief Omnichannel Officer,
COSMOS SPORT
vrehopoulos

Αδάμ Βρεχόπουλος

Αναπλ. Καθηγητής, Τμήμα ΔΕΤ, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
gavalas

Λέων Γαβαλάς

Managing Partner, bespot. Υπ. Διδάκτορας ELTRUN-ΟΠΑ
zairhs

Αντώνης Ζαΐρης

Γενικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ
kapros

Πάνος Κάπρος

Product Lead, Project Agora Marketplace
kiosses

Λευτέρης Κιοσές

Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
kolyva

Αννα Κολυβά

Marketing Director, Γρηγόρης
metaxa

Ελένη Μεταξά

Regional Visual Merchandising & Instore Marketing Manager at Intersport Athletics SA.
sarantidou

Βιβή Σαραντίδου

Assistant Professor of Marketing,
The American College of Greece
tortopidis

Σάββας Τορτοπίδης

Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Μασούτης
trakada

Ροδούλα Τρακαδά

Sales &Shopper Mkt Manager (National Accounts Retail & E-commerce), Jacobs Douwe Egberts (JDE)
xanhs

Πέτρος Χανής

Head of Shopper & Customer Marketing Beiersdorf Hellas, Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος
xeimonidou

Ζέτα Χειμωνίδου

VP Marketing & Strategy - Greece, ΑΒ Βασιλόπουλος

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Shopper Marketing Awards

«Το 2021 είναι μια χρονιά μετασχηματισμού για τις αγορές και συμπεριφορές των καταναλωτών στο λιανεμπόριο τροφίμων. Παρότι έχουμε μια βελτίωση επισκεψιμότητας σε σύγκριση με το 2019-20 το καλάθι μειώθηκε αισθητά στα καταστήματα. Για να επανέλθουμε στην προ COVID-19 εποχή πρέπει να ανατρέξουμε σε πρόσθετες, διαφορετικές ευκαιρίες προβολών μέσα στα καταστήματα. Δεδομένου ότι ο χώρος στο ράφι και η τοποθέτηση στο κατάστημα ενδέχεται να μην έχουν την ίδια σημασία για τις μάρκες αλλά και για την στρατηγική των αλυσίδων, θα αναζητήσουμε πιο αποτελεσματικούς τρόπους στις δυο τάσεις πλέον στον ιστότοπο και στο φυσικό κατάστημα. To shopper marketing για τος αναδυόμενες μάρκες (νο 3,4,5) αποκτά διαφορετική στρατηγική σημασία και δεν υπάρχει χώρος για τακτικές. Η δημιουργικότητα, η καινοτομία, η αποτελεσματικότητα και η ουσιαστική κυκλοφορία  των μάρκων εντός των φυσικών καταστημάτων θα αποτελέσει για ακόμη μια χρονιά το κίνητρο για την συμμετοχή των εταιρειών στα shopper marketing awards. Οι συνεργασίες των λιανεμπόρων με τους προμηθευτές, οι βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων σκοπό έχουν να αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με αποτέλεσμα τα αμοιβαία οφέλη των συμμετεχόντων. Εύχομαι καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες και καλή διαφοροποίηση».  

 

Κωνσταντίνος Μαχαίρας 

Jury President Shopper Marketing Awards 2021 

Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ

 

” Τα shopper marketing awards ’22 συνιστούν ιδιαίτερα σήμερα, στην δύσκολη εποχή που βιώνουν τα φυσικά καταστήματα των Επιχειρήσεων, τον σημαντικότερο θεσμό επιβράβευσης της καινοτομίας και της δημιουργικότητας. 

Λιανέμποροι και Προμηθευτές είναι απαραίτητο, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, να σχεδιάσουν από κοινού καλές και αποτελεσματικές πρακτικές Στρατηγικής Συνεργασίας που  αφενός, θα μεγιστοποιήσουν την αξία της μάρκας και αφετέρου,  θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της μεταξύ τους διαδραστικής επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με αμοιβαία οφέλη.” 

 

Αντώνης Ζαΐρης,  

Γεν. Δντής & Αναπλ. Αντιπρόεδρος ΣΕΛΠΕ 

επικ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Νεάπολις Κύπρου 

«Τα Shopper Marketing Awards αποτελούν μια σημαντική πρωτοβουλία, η οποία ανταποκρίνεται στην ανάγκη ανάδειξης βέλτιστων πρακτικών, με έμφαση στο φυσικό κατάστημα λιανεμπορίου και στην αγοραστική εμπειρία του πελάτη. Οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που διέπουν τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων καθώς και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, δημιουργούν ευκαιρίες σχεδιασμού και υλοποίησης καινοτόμων ενεργειών που συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ανάπτυξη σχέσεων με αμοιβαία οφέλη μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, τα Shopper Marketing Awards προσφέρουν μια ελκυστική ευκαιρία διάχυσης, αξιολόγησης και επιβράβευσης σχετικών πρωτοβουλιών, με έμφαση πάντα στον συνδυασμό της επιχειρηματικής πρακτικής με την αντίστοιχη επιστημονική έρευνα και γνώση».  

 

Αδάμ Βρεχόπουλος 

Αναπληρωτής Καθηγητής 

Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ) 

Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων 

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών 

«Η συμπεριφορά των καταναλωτών και το τοπίο του marketing αλλάζει δραστικά τα τελευταία χρόνια. Η αναγκαιότητα του Shopper Marketing, αλλά και η γενικότερη λειτουργία των retailers ως media, αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο κυρίως λόγω της εγγύτητας με τη συναλλαγή, της αποδοτικότητας αλλά και της διαφάνειας που προσφέρει. 

 Ο σχεδιασμός μιας λύσης Shopper Marketing απαιτεί την κατανόηση του συγχρόνου καταναλωτή και των στόχων του retailer & του brand σε ένα περιβάλλον που ο ρόλος των digital μέσων είναι πλέον κεντρικός. Για τη βελτιστοποίηση της λύσης χρειάζεται σαφής καθορισμός δεικτών απόδοσης και συνεχής παρακολούθηση αυτών.  

 Το σίγουρο είναι ότι μια πετυχημένη ενέργεια shopper marketing φέρνει αξία για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη: Καταναλωτές, Brands & Retailers. Ο θεσμός των Shopper Marketing Awards έρχεται να αναδείξει τις νέες τεχνολογίες, υπηρεσίες & πρακτικές και -φυσικά- να επιβραβεύσει τις αποτελεσματικότερες ομάδες Shopper Marketing για τη δημιουργικότητα και το πάθος τους».   

  

Πάνος Κάπρος, Product Lead, Project Agora Marketplace  

«Ο θεσμός των Shopper Marketing Awards είναι πολύ σημαντικός καθώς αναδεικνύει τις καλές πρακτικές σε επίπεδο καταστήματος, των digital εμπειριών, της omni channels εμπειρίας με ένα και κύριο στόχο, αυτόν της εξυπηρέτησης του πελάτη. Με την γιορτή των Shopper Marketing Awards, επιβραβεύουμε όλους εκείνους τους επαγγελματίες που καθημερινά ξεπερνούν τον καλύτερο εαυτό τους και εργάζονται έχοντας σαν μότο τους: “Η εξυπηρέτηση του πελάτη, το κλειδί της επιτυχίας μας”.  

 Φάνης Αριτζής, Retail Marketing Manager, WIND Hellas  

“Η φετινή χρονιά ήταν μια χρονιά με ιδιαίτερες προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες! 

Ευκαιρίες να ανακαλύψουμε νέους τρόπους να επικοινωνήσουμε και να μιλήσουμε στην καρδία των shoppers, να χτίσουμε νέες γέφυρες επικοινωνίας και διάδρασης σε ένα περιβάλλον γεμάτο ερωτηματικά και ανησυχίες. 

Τα Shopper Marketing Awards είναι μια ευκαιρία να θυμηθούμε τι ακριβώς πετύχαμε, να ρίξουμε μια ματιά πίσω μας και να γιορτάσουμε με τις ομάδες μας τις στιγμές που χτίσαμε, οδηγούμενοι πλέον  σε νέα μελλοντικά ταξίδια. 

Πόσο έχουμε εξελιχθεί…  

Πόσο προκαλέσαμε και ξεπεράσαμε τους εαυτούς μας…  

Τι δοκιμάσαμε διαφορετικό και τι πετύχαμε ξεχωριστό…  

Δημιουργίες, ιδέες, συνεργασίες, αγωνίες, ΟΛΑ στιγμές που ζήσαμε και μοιραστήκαμε, έχει έρθει η ώρα ΤΩΡΑ να τις γιορτάσουμε όλοι ΜΑΖΙ !!!” 

Ροδούλα Τρακαδά, Sales &Shopper Mkt Manager (National Accounts Retail & E-commerce), Jacobs Douwe Egberts (JDE) 

«Ως μέλος της κριτικής επιτροπής των Shopper Marketing Awards 2022, θα ήθελα να συγχαρώ την BOUSSIAS για την αξιόλογη πρωτοβουλία και να ευχαριστήσω για την τιμητική πρόσκληση. Ταυτόχρονα θα ήθελα να εκφράσω τη χαρά και τον ενθουσιασμό μου, για τη συμμετοχή μου σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι με τους συναδέλφους μου από την ομάδα αξιολόγησης. Η προσπάθεια που κάνουν οι εταιρίες για να αναδείξουν την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών που αφορούν στην αγοραστική εμπειρία των πελατών τους είναι πολύ σημαντική. Και είναι σημαντικό να αναδείξουμε την αριστεία και να επωφεληθούμε από τα Best Practices. Τα Shopping Marketing Awards, θα αναδείξουν με αντικειμενικά κριτήρια την ανωτερότητα και πρωτοπορία όλων των κορυφαίων επιτευγμάτων και περιμένουμε με ανυπομονησία να αξιολογήσουμε τις συμμετοχές των υποψηφίων».     

Άννα Κολυβά, Marketing Director, Γρηγόρης