Κρατήστε με ενήμερο για τα Shopper Marketing Awards 2023

Shopper Marketing 2022

Amita Free Shopper Activation

SALES PROMOTION CENTER S.A.


H Amita free απευθύνθηκε στους καταναλωτές που προσέχουν τη διατροφή τους και είναι δραστήριοι με μοντέρνο τρόπο ζωής. Επικοινωνήθηκε το USP του brand χρησιμοποιώντας σύγχρονα eye-catching tools και experiential μηχανισμό ενδυναμώνοντας το awareness και memorability του brand. Η επικοινωνία ακολουθούσε το lifestyle του προϊόντος και το look & feel του TVC που έκανε αναφορά στο floatness, στο ταξίδι της συσκευασίας Amita Free πάνω από την πόλη. Η ενέργεια με key element ένα mock up αερόστατο και infotable mock up συσκευασία επικοινωνούσε τον free and float χαρακτήρα του brand. Η promo team πραγματοποιούσε trials και καλούσε τους καταναλωτές να πετάξουν πάνω από την πόλη με VR glasses
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter