SALES PROMOTION CENTER S.A.
H Amita free απευθύνθηκε στους καταναλωτές που προσέχουν τη διατροφή τους και είναι δραστήριοι με μοντέρνο τρόπο ζωής.
Επικοινωνήθηκε το USP του brand χρησιμοποιώντας σύγχρονα eye-catching tools και experiential μηχανισμό ενδυναμώνοντας το awareness και memorability του brand.
Η επικοινωνία ακολουθούσε το lifestyle του προϊόντος και το look & feel του TVC που έκανε αναφορά στο floatness, στο ταξίδι της συσκευασίας Amita Free πάνω από την πόλη.
Η ενέργεια με key element ένα mock up αερόστατο και infotable mock up συσκευασία επικοινωνούσε τον free and float χαρακτήρα του brand.
Η promo team πραγματοποιούσε trials και καλούσε τους καταναλωτές να πετάξουν πάνω από την πόλη με VR glasses