Κρατήστε με ενήμερο για τα Shopper Marketing Awards 2023

Οι Προηγούμενες Διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Shopper Marketing Awards 2019

Στην κορυφή Beiersdorf, Διαμαντής Μασούτης και Sales Promotion Center με έμφαση στον καταναλωτή και την καινοτομία
Πάνω από 170 στελέχη της αγοράς στην τελετή

BeiersdorfΔιαμαντής Μασούτης και Sales Promotion Center αναδείχθηκαν οι μεγάλοι νικητές στην παρθενική τελετή απονομής βραβείων «Shopper Marketing Awards» που διοργάνωσε η Boussias Communications, χτες το βράδυ, στο Gazarte.

Shopper Marketing Awards 2019 Ceremony

Πάνω από 170 κορυφαία στελέχη της αγοράς από το χώρο του λιανεμπορίου συμμετείχαν στη διοργάνωση που στόχο είχε να επιβραβεύσει τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών shopper marketing και customer engagement, αλλά και να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές των προμηθευτών των λιανεμπορικών επιχειρήσεων και των παρόχων υπηρεσιών και λύσεων instore/shopper technology.

Να σημειωθεί ότι στην τελετή βραβεύτηκαν καινοτόμες ενέργειες marketing που εφαρμόζονται από το σουπερμάρκετ της γειτονιάς, μέχρι τα πολυκαταστήματα και τα malls.

Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας (πρόεδρος ΙΕΛΚΑ), αφού μελέτησε τις υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν, αποφάσισε ομόφωνα με τα υπόλοιπα μέλη στην κατανομή των βραβείων.

Συγκεκριμένα, χρυσά βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Metro AEBE, Sales Promotion Center S.A., Beiersdorf, MSPS, Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ, Δ. Μασούτης Α.Ε., Praktiker Hellas, Threenitas, Mastercard και Global Link για έργα που σχεδίασαν για λογαριασμό τους ή για λογαριασμό τρίτων.

Πλατινένια βραβεία κατέκτησαν οι υποψηφιότητες: στην κατηγορία «Consumer Goods Display & Promo» η «Nivea Men – Real Madrid activation» από την Beiersdorf, στην κατηγορία «Marketing-Ready Commercial Spaces» η «OneBlade Grooming Spot» από την MSPS για λογαριασμό της Philips, ενώ στην κατηγορία «Special Practices» επικράτησε η κοινή υποψηφιότητα των εταιρειών MSPS, Threenitas και Mastercard για την πρωτοβουλία «MasterShoppers».

Τέλος, μεγάλοι νικητές του θεσμού για το 2020 αναδείχτηκαν οι εταιρείες: στην κατηγορία «Shopper Marketing Brand of the Year» η Beiersdorf Hellas AE«Shopper Marketing Retailer of the Year» η Δ. Μασούτης Α.Ε. και στο «Shopper Marketing Agency of the Year» η Sales Promotion Center S.A.

Η βραδιά έκλεισε με την φωτογράφηση των νικητών και την ανανέωση της συνάντησης για το 2020. Υποστηρικτής των βραβείων ήταν η εταιρεία Promo Park, the branding experts.

FROM THE JURY’S SIDE

Οι επιβραβεύσεις πρέπει να γίνουν παράδειγμα για περαιτέρω βελτίωση της ανταγωνιστικότητας

«Τα βραβεία ολοκληρώθηκαν με ρεκόρ υποψηφιοτήτων, μεγάλη διαφορετικότητα και δημιουργικότητα ανάμεσα στις κατηγορίες. Οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν δύσκολες οι επιλογές. Τα προγράμματα επιβράβευσης είναι διεθνώς παρεξηγημένα και εφαρμόζονται εσφαλμένα. Δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε για βραχυπρόθεσμους στόχους και για το λόγο αυτό, πρέπει οι ανταμοιβές να μπορούν να δημιουργήσουν αξία, προτρέποντας κυρίως τους core πελάτες να δοκιμάσουν ένα προϊόν, μία υπηρεσία ή στο να προσελκύσουν νέο καταναλωτικό κοινό. Η δυνητική αξία των προγραμμάτων είναι μεγαλύτερη από την ανταπόδοσή της, κατά τη διάρκεια της οικοδομής πιστότητας. Στην επιβράβευση προσπαθούμε να δούμε πώς ενθαρρύνονται οι πελάτες να γίνουν πιο κερδοφόροι στο μέλλον. Η επίτευξη βιώσιμης πίστης, μετρούμενη σε χρόνια, απαιτεί στρατηγική βιώσιμης προσέγγισης και αυτό εξετάσαμε στη διαδικασία του διαγωνισμού. Βαθμολογήσαμε τα προγράμματα που ενισχύουν την αντίληψη πιστότητας. Οι επιβραβεύσεις πρέπει να γίνουν παράδειγμα για περαιτέρω βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Μην ξεχνάμε ότι η αξία που δημιουργείται από τη ενέργεια της πιστότητας πρέπει να υπερβαίνει το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας».

TA GRAND AWARDS

Εκτός από την digital era, δίνουμε έμφαση στην face to face επικοινωνία

«Ήταν μία ιδιαίτερη βραδιά για εμάς, συγκεντρώσαμε συνολικά 17 βραβεία, από 15 διαφορετικούς πελάτες και αυτό το θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό. Αποσπάσαμε και το Grand Award στην κατηγορία Shopper Marketing Agency of the Year. Η τελετή αποτέλεσε επιβεβαίωση σχετικά με το exposure μας στην αγορά, στην οποία άλλωστε κινούμαστε 42 χρόνια. Στο ενεργό portfolio μας έχουμε σε ετήσια βάση 60 ενεργούς πελάτες. Τα awards που θεσπίζει η εταιρεία Boussias αποτελούν ανάπαυλα στην σκληρή καθημερινότητα των στελεχών. Η διάκριση επομένως έχει ευρύτερη αξία από την εταιρική. Πρέπει να συγκρατήσουμε ότι η αγορά αλλάζει καθημερινά, καθώς αλλάζουν οι επιλογές των καταναλωτών. Και εμείς με τη σειρά μας, ευθυγραμμιζόμαστε με τις ανάγκες των brands. Η επιλογή των καταναλωτών γίνεται πια με διαφορετικά κριτήρια και πρέπει να τα παρακολουθούμε με μεγάλη προσοχή, προκειμένου και εμείς οι ίδιοι να αναβαθμιζόμαστε. Η εταιρεία μας εκτός από την μετάβαση στην digital era, δίνει έμφαση στην face to face επικοινωνία. Και με αυτό ως επίκεντρο, διαμορφώνουμε και τις προτάσεις στους πελάτες μας, ώστε το engagement των καταναλωτών να είναι πιο άμεσο και αποτελεσματικό».

Νίκος Ιμιρζιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, Sales Promotion Center

Τα βραβεία αποτελούν πηγή έμπνευσης και εξέλιξης για το μέλλον

«Ο θεσμός των Shopper Marketing Awards είναι κάτι που έλειπε από τον χώρο μας, καθώς έρχεται να αναδείξει τις καλές πρακτικές σε επίπεδο καταστήματος, digital εργαλείων και shopper attraction, συμβάλλοντας έτσι όχι μόνο στο να βραβευθούν, αλλά και να διαδοθούν, ώστε να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και εξέλιξης για το μέλλον. Για εμάς στην Beiersdorf είναι πολύ μεγάλη χαρά και τιμή να βραβεύονται δύο πρωτοβουλίες μας, η μία μάλιστα με Platinum βράβευση, ως η καλύτερη πρακτική στην κατηγορία Consumer Goods & Display Promo και ακόμα περισσότερο η NIVEA να αναδεικνύεται σε Shopper Marketing Brand of the Year! Αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών μας μέσα από ποιοτική και ομαδική δουλειά και συνεργασία με τους πελάτες μας. Η ευθύνη που η χθεσινή πολλαπλή βράβευσή μας φέρνει είναι διπλή, αν αναλογιστούμε το υψηλό επίπεδο των υπόλοιπων πρωτοβουλιών που βραβεύθηκαν και που ήταν πραγματικά εξαιρετικές. Θεωρώ πως ο θεσμός ήρθε για να μείνει και όλοι πλέον περιμένουμε με ανυπομονησία τον επόμενο».


Πέτρος Χανής, Head Shopper & Customer Marketing – Leadership Team Member, Beiersdorf Hellas

Τα Shopper Marketing Awards έλειπαν από την αγορά

«Στην Δ. Μασούτης, φιλοδοξούμε και εργαζόμαστε σκληρά να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες που υποδεχόμαστε καθημερινά στα καταστήματά μας. Με μεγάλη χαρά πριν μερικούς μήνες υποδέχθηκε η αγορά την είδηση για την καθιέρωση των Shopper Marketing Awards που θεσμοθέτησε και διοργάνωσε για πρώτη φορά η Boussias Communications. Ήταν πράγματι κάτι που έλειπε από μια αγορά, η οποία διακρίνεται έντονα, όλο το χρόνο, από ένα πλήθος προωθητικών και όχι μόνο ενεργειών για την κατάκτηση της καρδιάς και της προτίμησης των καταναλωτών. Η βράβευσή μας σε τέσσερις κατηγορίες (3 Gold και 1 Silver), που επισφραγίζει και αναδεικνύει την προσπάθεια και των αγώνα πολλών ανθρώπων από διαφορετικούς τομείς της επιχείρησης και η πολύ μεγάλη τιμητική βράβευση του Shopper Marketing Retailer of the Year, αποτελεί για όλους μας μια πολύ σημαντική αναγνώριση και μας γεμίζει με δύναμη και χαρά να συνεχίσουμε το έργο μας».

Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ
Νίκος Ιμιρζιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, Sales Promotion Center