Κατηγορίες & Βραβεία
Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία
Ενότητα Α : Consumer Goods Display & Promo (Platinum Award)
Έργα Προβολής και Προώθησης Προϊόντων στους Εμπορικούς Χώρους από Marketers και εταιρείες σχετικές με το shopper marketing και το sales promotion.
Έργο που σχεδιάστηκε για την ανάδειξη ή την προώθηση συγκεκριμένου προϊόντος ή σειράς προϊόντων στο φυσικό κατάστημα, αξιοποιώντας διάφορα υλικά ή την τεχνολογία με τρόπο δημιουργικό και καινοτόμο, στο πλαίσιο οποιασδήποτε ενταγμένης σε ευρύτερο πλάνο ή μεμονωμένης προωθητικής καμπάνιας, ενέργειας shopper engagement, brand activation κ.λπ., αξιοποιώντας δημιουργικά τους διαθέσιμους χώρους του φυσικού καταστήματος, πέρα από το ράφι. Ενδεικτικά, το έργο μπορεί να αφορά σε:
- Μόνιμη ή Προσωρινή προβολή σε χώρο λιανικής ή χονδρικής
- Λύση προβολής και δοκιμής προϊόντος με μηχανισμό επίδειξης ή αποθήκευσης
- Προβολή σε βιτρίνα καταστήματος
1.1 Τρόφιμα
1.2. Ποτά
1.3. Προϊόντα Οικιακής
Χρήσης
1.4. Προϊόντα Προσωπικής
Φροντίδας & Ομορφιάς
1.5. Είδη Μόδας, Ένδυσης &
Αθλητικά
1.6. Είδη DIY, Κήπος & Εργαλεία
1.7. Είδη Ψυχαγωγίας
& Διασκέδασης
1.8. Είδη Τηλεφωνίας
1.9. Οικιακός Εξοπλισμός
1.10. Καπνικά
& Ατμιστικά Προϊόντα
1.11. Άλλο
Ενότητα Β : Marketing-Ready Commercial Spaces (Platinum Award)
Διαμόρφωση, Εξοπλισμός & Σχεδιασμός Εμπορικών Χώρων από Retailers, Marketers και εταιρείες σχετικές με το shopper marketing και το sales promotion.
Νέα και ανακαινισμένα φυσικά καταστήματα ή άλλου είδους εμπορικοί χώροι ανά κατηγορία, σχεδιασμένοι και εξοπλισμένοι ώστε να υποστηρίζουν καινοτόμες και δημιουργικές πρακτικές στο shopper marketing. Σχεδιασμός εισόδου-εξόδου, διάρθρωση ραφιών και πάγκων, χρήση επίπλων και εξοπλισμού, φωτισμός κ.λπ. Οι κριτές θα αναζητήσουν στοιχεία που να τεκμηριώνουν την διενέργεια καμπανιών shopper marketing, shopper engagement και brand activation.
2.1. Shopping Mall
2.2. Store
2.3. Concept Store
2.4. Convenience store
2.5. Pop-up store
2.6. Shop-in-Shop
2.7. Shop Window
Ενότητα Γ : Special Practices (Platinum Award)
Ειδικές Πρακτικές από εξειδικευμένα στελέχη και επαγγελματίες, διαφημιστικές και συμβουλευτικές εταιρείες, shopper marketing agencies, εταιρείες market research κ.ά.
Επαγγελματικές πρακτικές που στοχεύουν στη βελτίωση του περιβάλλοντος λιανικής, των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των επιχειρήσεων λιανικής και των προμηθευτών, καθώς και της εμπειρίας των αγοραστών.
3.1. Insights-Driven Shopper Marketing Campaigns
Καμπάνιες που αξιοποιούν και βασίζονται στα Shopper
Insights, πέρα από τις καθιερωμένες προωθήσεις με εκπτώσεις.
3.2. Shopper Technology Solutions
Πρακτικές και τεχνολογίες που καθιστούν το shopping μια
διασκεδαστική και ανεμπόδιστη διαδικασία.
3.3. Innovative Shopper Research Projects
Έρευνες καταναλωτών που αξιοποιούν καινοτόμες μεθόδους όπως η Νευροεπιστήμη ή που αξιοποιούν με δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο τις ψηφιακές τεχνολογίες, τις
online κοινότητες κ.λπ.
3.4. Retail+Brand Collaborations
Συνεργατικές πρακτικές στο Category Management, στο
Co-Marketing, σε συνέργειες ανακαίνισης καταστημάτων,
κ.λπ.
3.5. Visual Merchandising Projects
Ενέργειες και πρωτοβουλίες που δημιουργούν συνθήκες
engagement των shoppers με τα προϊόντα και τη μάρκα
εντός καταστήματος.
3.6. Programmatic Shopper Marketing Campaigns
Πρακτικές ενεργοποίησης μέσω shopper ads, social media
και ψηφιακής επικοινωνίας, mobile κ.λπ.
3.7 Initiative During Covid – 19 Crisis (New)
Το σύνολο των πρωτοβουλιών και πρακτικών που σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια της κρίσης της
πανδημίας και αφορούν την παραγγελία, την παραλαβή και
την υλοποίηση των αγορών.
3.8 Customer Loyalty & Engagement (New)
Αφορά προγράμματα επιβράβευσης και δημιουργίας δεσμών με τον πελάτη. Μέσα από αυτά τα προγράμματα
δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τη θετική αγοραστική
εμπειρία και το customer advocacy.
3.9 Omnichannel Experience (New)
Αφορά προγράμματα που διευκόλυναν την αγοραστική διαδικασία και βελτίωσαν την εμπειρία του πελάτη μέσα από
την αποτελεσματική αξιοποίηση των φυσικών και ψηφιακών
καναλιών επαφής και αλληλεπίδρασης
Βραβεία
Τα βραβεία που δίνονται σε κάθε κατηγορία είναι Gold, Silver, Bronze βραβεία και προκύπτουν από τους μέσους όρους της βαθμολογίας της Κριτικής Επιτροπής. Οι Διοργανωτές και ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής διατηρούν το δικαίωμα να απονείμουν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων, ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία. Για να δοθεί η τριπλή κατηγοριοποίηση Gold, Silver, Bronze θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις (4) υποψηφιότητες στην ίδια κατηγορία. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, τότε η συγκεκριμένη κατηγορία ενοποιείται / συγχωνεύεται με άλλη μέσα στην ίδια ενότητα.Platinum Award
Η ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα. Απονέμεται στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία έχει συγκεντρώσει τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.Κορυφαία Βραβεία
Το βραβείο θα απονεμηθεί στην εταιρεία εκείνη που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει.PLATINUM ΒΡΑΒΕΙΟ: 10 πόντοι,
GOLD ΒΡΑΒΕΙΟ: 7 πόντοι,
SILVER ΒΡΑΒΕΙΟ: 3 πόντοι,
BRONZE ΒΡΑΒΕΙΟ: 1 πόντος
Brand of the Year
Το κορυφαίο βραβείο θα απονεμηθεί στο brand,
που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως προκύπτουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες.
Retailer of the Year
Το κορυφαίο βραβείο θα απονεμηθεί στον retailer
που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως προκύπτουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες.
Agency of the Year
Το κορυφαίο βραβείο θα απονεμηθεί στο agency
που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως προκύπτουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες.