Κρατήστε με ενήμερο για τα Shopper Marketing Awards 2023

Shopper Marketing 2022

Aperol Spirtz on trade & off trade shopper activities

SALES PROMOTION CENTER S.A.


Τα νέα δεδομένα (επιστροφή στην «κανονικότητα»), δημιούργησαν όσο ποτέ άλλοτε την ανάγκη το APEROL SPRITZ να βρεθεί κοντά, τόσο στους APEROL lovers, όσο και στα κανάλια πώλησης με τα οποία συνεργάζεται (super markets, bars, κάβες) ενισχύοντας την εμπορική σχέση. Με έμφαση στο χτίσιμο emotional και αυθεντικών σχέσεων με τους καταναλωτές δημιουργήθηκε μια straight forward στρατηγική προσέγγιση. Key orange elements, Order Bartending experience, Reward και memorable social sharing mechanism ήταν μερικά από τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν, σχεδιάζοντας την επόμενη ημέρα για το brand σε επίπεδο shopper activation.
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter