Κρατήστε με ενήμερο για τα Shopper Marketing Awards 2023

Shopper Marketing 2022

Content campaign «ΓΕΝΟΥΣ ΘΗΛΥΚΟΥ» σε συνεργασία με την ESSITY, αφιερωμένη στην “Ημέρα της Γυναίκας 2021”

ΠΕΝΤΕ Α.Ε. – ΓΑΛΑΞΙΑΣ – ESSITY – DEVA


Με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, δημιουργήσαμε καμπάνια για τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας και την Essity, για την ενδυνάμωση της γυναικείας θέσης και τον εορτασμού του «ωραίου» φύλου, την οποία βαφτίσαμε «Γένους Θηλυκού». Στην ενέργεια συμμετείχε η Essity με τα brand ΤΕΝΑ και Libresse σε ένα δυνατό αφιέρωμα στη σελίδα του Γαλαξία, με πληροφορίες, άρθρα και συμβουλές που προορίζονται για γυναίκες, αλλά και πληροφορίες γύρω από τη ζωή και το έργο ορισμένων προσωπικοτήτων που δεν συζητούνται ευρέως όσο κατά τη γνώμη μας θα έπρεπε. Σκοπός μας λοιπόν ήταν η εκπαίδευση και ο διαμοιρασμός της γνώσης γύρω από πολύ σημαντικές πηγές έμπνευσης που μπορεί να μην γνώριζε το κοινό μας.
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter