ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Ο Γρηγόρης, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες του μία ενιαία omnichannel εμπειρία, προσεγγίζει ολιστικά τη διαχείριση των εναλλακτικών καναλιών, έτσι ώστε να αντανακλούν το φυσικό κατάστημα. Αυτό προσδίδει προστιθέμενη αξία και αναδεικνύει τον Γρηγόρη ως έναν πραγματικό omni-retailer, καθώς τον τελευταίο χρόνο έχει πετύχει:
1) Πάνω από 10% αύξηση στη μέση συχνότητα των αγορών ανά πελάτη.
2) Αύξηση του χτισίματος της πιστότητας, καθώς το ποσοστό των returning users έχει ξεπεράσει το 50%.
3) Διπλασιασμό σε τζίρο και αριθμό των online παραγγελιών.
Ο Γρηγόρης απευθύνεται στον κάθε πελάτη ξεχωριστά, τον αναγνωρίζει τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό κατάστημα και του προσφέρει μία wow Omnichannel εμπειρία.