ΓΡΗΓΟΡΗΣ
O Γρηγόρης, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος των νέων κωδικών πίτσας, δημιούργησε μία φρέσκια και διασκεδαστική επικοινωνία για να προσελκύσει τόσο το core κοινό του, όσο και πιο νεανικά ηλιακά groups.
Εκτός από το χτίσιμο του awareness, σκοπός ήταν το διαφημιστικό πλάνο να εστιάσει σε όλο το marketing funnel. Συνδύασε, λοιπόν, first party data/owned data & 3rd party data, με τελικό στόχο το conversion και το loyalty, όπου σε συνεργασία με τις διαφημιστικές Mediacube Digital Agency & Attp Advertising Agency, σχεδίασε και υλοποίησε την Programmatic Καμπάνια “My Big Pizza Battle”.
Η καμπάνια πέτυχε αύξηση πωλήσεων 45% στα νέα προϊόντα πίτσας vs των προηγούμενων κωδικών, καθώς και πολύ μεγάλο ποσοστό unique χρηστών, ως επιτυχία του advanced targeting implementation