SALES PROMOTION CENTER S.A.
To Sales Promotion Center για λογαριασμό της εταιρείας Colgate- Palmolive (CP) σχεδίασε και υλοποίησε μια ολιστική καμπάνια επικοινωνίας με CSR χαρακτήρα, με αφορμή το λανσάρισμα των νέων αφρόλουτρων Palmolive φυσικής προέλευσης και βιοδιασπώμενης σύνθεσης. H καμπάνια πέρα από τον CSR χαρακτήρα, είχε πανελλαδική εμβέλεια και το implementation υλοποιήθηκε στους 4 στρατηγικούς retailers.
Οι ενέργειες προσαρμόστηκαν σε κάθε τύπο καταστήματος και αλυσίδα βάσει του ενιαίου concept επικοινωνίας που δημιουργήθηκε για το επαναλανσάρισμα του brand, ενώ συγχρόνως τα shopper activations που πραγματοποιήθηκαν, ενίσχυσαν το νέο sustainability objective του brand υποστηρίζοντας την WE4all που δραστηριοποιείται στην προστασία των δασών.